Shop Mobile More Submit  Join Login
Saving the Evidences by paulorocker Saving the Evidences by paulorocker
One more for the gooood ol redneck gore
Add a Comment:
 
:iconthedemonsthattemptme:
TheDemonsThatTemptMe Featured By Owner Apr 2, 2011  Hobbyist General Artist
Yeah.. awesome. :) *likes*
Reply
:iconbreakingthesanity:
breakingthesanity Featured By Owner Nov 26, 2009
Awesomeness!
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Nov 26, 2009  Professional
thanks!
Reply
:iconbreakingthesanity:
breakingthesanity Featured By Owner Nov 26, 2009
Welcome :)
Reply
:iconvomitoryfecalius:
VomitoryFecalius Featured By Owner Nov 14, 2009  Hobbyist General Artist
Cool! soooo devils rejects!
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Nov 16, 2009  Professional
Yeah, pretty inspired
Reply
:iconkaffepanna:
kaffepanna Featured By Owner Nov 7, 2009  Professional Traditional Artist
dead and all, he does look pretty pleased about himself ^^
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Nov 7, 2009  Professional
It was a nice death, i guess..hehe. Look at the killer!
Reply
:iconsave-the-lunchboxes:
save-the-lunchboxes Featured By Owner Oct 18, 2009
I love it, haha :)
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 19, 2009  Professional
Thanks!
Reply
:iconvicky-ts:
vicky-ts Featured By Owner Oct 9, 2009  Hobbyist General Artist
Maior lega!
Ficou muito style!
:clap:
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 9, 2009  Professional
valeu!
Reply
:iconvicky-ts:
vicky-ts Featured By Owner Oct 9, 2009  Hobbyist General Artist
d nada!!!
Reply
:iconelixxaa:
elixxaa Featured By Owner Oct 9, 2009  Student
morbid and fabulous :)
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 9, 2009  Professional
Thanks!
Reply
:icongeyzerrr:
Geyzerrr Featured By Owner Oct 8, 2009
)))))awesome
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 8, 2009  Professional
Thanks!
Reply
:iconbetenik:
betenik Featured By Owner Oct 8, 2009
:D COO-OOOL. I like gore. And as usual, you deliver :D nicely nicely. I'm so gonna watch House of 1000 Corpses tonight.
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 8, 2009  Professional
Haha, thanks
Watched it?
Reply
:iconbetenik:
betenik Featured By Owner Oct 8, 2009
indeed i have, it rules. One day I wanna live in LA, cover myself in tattoos and make a living from playing homicidal zombie/psycho hotties. one day I tell myself, one day.

don't tell me you've never had that dream?
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 8, 2009  Professional
Everyday....
haha
Reply
:iconlaa-laa:
Laa-Laa Featured By Owner Oct 8, 2009
greeat! i love this one!
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 8, 2009  Professional
Thanks!
Reply
:iconhorrorrudey:
HorrorRudey Featured By Owner Oct 7, 2009  Hobbyist General Artist
GRUESOME!! sexy psycho yankee!!
Reply
:iconex-skydoll:
ex-skydoll Featured By Owner Oct 7, 2009  Student
)nice work
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 8, 2009  Professional
Thanks!
Reply
:iconkevmcnamara:
KevMcNamara Featured By Owner Oct 7, 2009  Professional Traditional Artist
Aren't we all a little killer! I wont hold it against her
Reply
:iconkevmcnamara:
KevMcNamara Featured By Owner Oct 7, 2009  Professional Traditional Artist
i would!
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 7, 2009  Professional
Do her?

Beware, man. Shes killer!
Reply
:iconcherrypanpie:
CherryPanPie Featured By Owner Oct 7, 2009
wicked.
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 7, 2009  Professional
Thanks!
Reply
:iconsickboyardee:
sickboyardee Featured By Owner Oct 7, 2009
Hells yeah.
Reply
:iconpaulorocker:
paulorocker Featured By Owner Oct 7, 2009  Professional
Hell thanks!
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download JPG 2128 × 3421




Details

Submitted on
October 7, 2009
Image Size
5.9 MB
Resolution
2128×3421
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,195 (1 today)
Favourites
108 (who?)
Comments
33
Downloads
141
×